Ny beställning / Morgonträningens Rambo

Hemma igen efter semestern. I torsdagskväll när jag kom hem gjorde jag mumsigt fluff på vaniljkasein och blåbär framför fighten mellan Spider Silva och America Psyko Bonnar. Cool match. Både torsdag och fredag inledde jag dagen med morgonträningen i vanlig ordning. 

Morgonträningens Rambo

04:01 och 04:03 ringer klockan (igår 05:01 och 05:03 på grund av att jag hade ett möte i stan och kom hem så sent från Edinburgh). Jag tar en PWO, äter några riskakor och börjar gå till gymmet. Påväg till gymmet dricker jag alltsom oftast en gainer med extra proteiner. Men efter gårdagens beställning från MM Sports så blir det ändring på detta framöver. Mer om beställningen nedan!

Rambo hade sitt ammobelt, jag har mitt dipsbelt. Båda är vi lika hårda!

Träning (fokusövningar) / torsdag respektive fredag

Torsdag:

  • Bänkpress 5×5
  • Viktade pullups 5×5
  • Militärpress 5×5
  • Viktade dips 5×7
Fredag: 
  • Knäböj
  • Framböj
  • Dödslyft
  • Raka dödslyft

Skottska matinköp

Köpte: Haggis, Whisky, Haggis Poo (choklad), OatCakes och Fudge.

Våga vägra jeans!

 

Skafferi och garderob upgrade

 

Lämna en kommentar