Edinburgh / kärlek och ‘healthy eating’

Få känns mig som hon. Få bryr sig om mig som hon. Ingen älskar mig som hon.

Lycka, kärlek, osjälviskhet och den perfekta presenten

Så sant som det står skrivet i ingressen. Framförallt är det sällsynt med tålamod som räcker för att stå ut med mig – som hon gör. Är det äkta kärlek? Hoppas det! Hoppas alla får uppleva det.

20121017-212955.jpg

Varför detta inlägg?

30-årspresenten med fokus på M-I-G

Att jag fått välja restaurang vid varje måltid. Fått välja kvällshäng varje kväll. Att hon anpassat sig till mitt morgontränande och att jag nästan fått planera dagarna (förrutom första [och] när hon ville shoppa). Men man ger och tar.

Oavsett – att lyckas pricka in en resa till Skottland – något jag alltid velat göra – men aldrig lyckats ta mig i kragen att göra – eftersom andra resor alltid kommit emellan. Särskilt till när livet tagt en stor vändning. SM/RM är över, nyss fyllt 30 och velat hitta ‘något nytt i livet’. Är det spriten jag hittat?

Flygplats- /-plansmiddag och rusher över Edinburgh flygplats

Kaos med mat. Åt burgare och pommes till lunch och har haft ett sötsug från det bubblande heta stället på nedre plan (då menar jag inte Puma Carltons spa). Slutade med att jag klämde i mig alla frukter jag tog med hemifrån till ditresan och de jag tagit från hotellfrukosten (två klementiner och två äpplen). Sen lyckades jag upptäcka Beef Jerky i kiosken. Vi gick för att kolla vår utgång och insåg att vi skulle till andra sidan flygplatsen (så stor var den inte). Så vi bestämde oss för att handla mat på vägen. Som det såklart inte blev något av! Frugan gick till en annan kiosk och köpt Pringleschips, Snickers och läsk. Jag la benen på ryggen tillbaka till andra sidan och deras kiosk med hälsoalternativet Beef Jerky. Köpte fyra påsar á 25g och rushade tillbaka. Då hade Johanna köpt mig en lightläsk också! Gott.

20121017-212945.jpg

Handhavande av Cola Zeroflaska och ökad förmåga

Ytterligare kondomkul på herrtoaletten. Tyvärr ingen kamera till hands.

”Can increase your sexual preformance. The best sex you ever had.”

Hursomhelst så beskrev de på skruvkorken till colaflaskan att man skall öppna den med handen. Vad hade de annars tänkt folk skulle använda?

20121017-212938.jpg

Kommentera

