Damens födelsedagspannkakor och matlådefestival.

2013-10-28: Förberedelser, förberedelser och ännu fler förberedelser. Låt oss kalla det matlådefestival.

kycklingfiletårta - marinerad i ett dygn tomatsås ugnsstek kycklingfile matlådor

Hipp-hipp-hurra för min älskade idag

Bloggen handlar ju såklart inte om min kära flickvän. Men tycker det är värt att nämna att hon fyller år idag. Och att jag givetvis (som varje år). Gjorde pannkaksfrukost (om vi äter tillsammans blir det pannkakstårta, men igår var hon matförgiftad, så jag gjorde mina american pancakes till henne igår) så hon kunde ta med frukosten till jobbet.

pannkakssmet pannkaksfrukost-under-konstruktion americanpancakes-hjärtan

Kommentera

