Kommunicera som en hamburgare – gör affärer enligt potatismetoden!

2013-07-05: En kollega tyckte jag skulle kommunicera som en hamburgare. Jag svarade att processen är som att tillreda och äta potatis. Helt galen tant på bussen. Satt med nakna fötter. Hugha!

Kommunicera som en hamburgare Naken fot på bussen

Keps, klocka CLA och ALC

Veckofixar

Fick ta mig en sprint till Postens utlämningsställe för företagare igår. Var hemma strax innan sex och de stänger sex. Hann med en minuts marginal. Sedan åkte jag bort till MM Sports-butiken och köpte mig tillskotten: ALC och CLA (kampanj).

Thug-HW LoveOnAWrist

Älskar förresten min nya Hublot. Så schyst!

Sjöfartshotellets takterass/bar

Måste tipsa om Söders höjder igen. Sjöfartshotellet har tydligen en takterass/bar. Camilla berättade det. Så jag, Malin (bilden) och Joakim kraschade ned (upp?) dit och hängde ett tag igår. Efter att ha käkat på Kvarnens uteservering på Medborgarplatsen.

Me and CrazyCatLadyHänger på Sjöfartshotellets takterassbar  

2 thoughts on “Kommunicera som en hamburgare – gör affärer enligt potatismetoden!

  1. Romeo Patrick - Myway2fitness.se

    Snygg klocka! ALC? Aldrig hört talas om det innan, skall kolla upp det😀

    Svar: Klockren bild!🙂 Ja det har du nog rätt i, det är ju som en ventilationshubb detta, borde tänka lite mer på det!:) Tänkte på dig senast igår, gjorde den där hamburgaren du har gjort med ägg i mitten. Så djävla gott!🙂

    Svara
    1. hamwid Inläggets författare

      Tack! Jag älskar klockan!!

      Det är ju grymt om du skriver om både upp och nedgångar. Det blir mer ”verkligt” då. Du skriver ju bra. Och många följer dig. Hämta kraft hos dina läsare. Lovar du får pepp därifrån!

      Mannen, jag gjorde aldrig den där burgaren. Jag bara hittade bilden. Men när du gång efter annan berättar att du gör den blir jag sjukt sugen på att testa!

      ALC (http://www.mmsports.se/Body-Science-ALC-120-kapslar.html):
      Fördelar med Body Science ALC (acetyl l-karnitin)

      Maximerar oxideringen av fettsyror, bränner mer kroppsfett.
      Motverkar fysisk och mental trötthet.
      Ökar ATP, musklernas explosiva energiförråd.
      Verkar som en kraftfull antioxidant.

      Svara

Kommentera

