Submission, submission, submission…

2013-06-20: Submissions i måndags, parkhäng i tisdags och submissions igår (onsdag). Idag är sista arbetsdagen innan midsommar och städerskan kommer så lägenheten kommer vara skinande ren när jag kommer hem. Bra start på helgen skulle jag vilja påstå.

Mitt hjärta blöder, inget Dala-Järna över midsommar

Tyvärr kommer jag inte komma iväg till Dalarna över midsommar. Det blev för dyrt och för få dagar (skulle komma fram fredag eftermiddag/tidig kväll och behöva åka hem söndag morgon) – för >1000kr. Det var inte alls skojigt. Jag som älskar att fira midsommar i Dalarna med familjen!

Ätit, tränat och sovit

Inte mycket att skriva om. Livet lunkar på. Träffade lillebror en sväng igårkväll och vi gick en promenad. Passerade ett nytt ställe som jag inte sett förrut. Melt Bar.

Ny sommarskjorta Pre-BJJChampange 2 för 1 - söder levererar igen Lunch tonfisk och grönsaker

Coach tycker vi skall träna submissions

Nu tränar vi submissions varje pass. Men varför inte. Det är ju som att en hockeyspelare inte skulle lära sig att skjuta – om vi inte gjorde det!

Pre-BJJ-PWO Post-BJJ-trött

Dyrprotein

En kollega köpte 1kg whey-proteinpulver för nästan 500kr. Det kallar jag grundlurad.

Föreslog hon skulle kolla in MM Sport och deras produkter – där hittar man protein för under 160kr/kg: http://www.mmsports.se/Proteiner-och-proteinpulver/

Dyrprotein 2 Dyrprotein

Kommentera

