Kasta, äta, shoppa och tävla… Repetera!

2013-06-11: Judo och marklyft igår. Obefintligt med sömn inatt. Kommer bli en lång dag idag…

När tekniken blir ett hinder

Stående premiär på Leites igår

Inte för klubben alltså, men för mig. Det var kul – även om jag inte riktigt var van vid det pedagogiska upplägget. Men det kan man lära sig leva med. Timingen var lite off, men det märks att jag under väldigt lång tid förrut tränat stående.

Det var inte riktigt nedanstående kast/nedtagningar vi gjorde, men liknande:

Sleepless på Södermalm

Riktigt bitchig natt inatt. Gick och la mig vid 22:10 efter att ha ätit en god middag (hemmagjord skagenröra och bakpotatis) och tittat lite på Kitchen Nightmare på kanal5play. Låg och skruvade på mig fram till kanske 22:30 innan jag somnade. Vaknade kring 00:30 och kunde inte somna igen förrän strax innan fyra. Kl 04:13 (tittade på klockan) var den någon mopedist som ville åka fram och tillbaka och gasa så mycket det bara gick (sånt där skrikigt ljud). Ytterligare två-tre uppvaknanden innan det var dags att kliva upp vid sextiden.

HAMWID’s Skagenröra

Hemmagjord skagenröra 001

Ingredienser/tillväggagångssätt:

Rör ihop:

  • 250g cottage cheese (Keso Mini den här gången)
  • 250-300g lättkvarg
  • 1 burk av vardera svart respektive röd stenbitsrom/caviar
  • Några dillkvistar
  • 3-4 äggulor
  • 250-300g skalade räkor
  • 1-2 matsked dijonsenap
  • 1 normalstor rödlök
  • Någon matsked pressad citron

Servera helst till något så underbart som bakad potatis!

Potatis Måndagsbakpotatis på en tisdag

Skulle äta det idag till lunch också. Men så fick jag ett infall. Måste äta tonfisk. Varför? Knasboll.

Dagens tonfisklunch

MM Sports senaste kampanj / Tävla och vinn flak med Jack Fuel

Tävla och vinn Jacked Fuel flak MM Sports senaste kampanj

Nya kläder (och lite annat) beställda

Kunde inte hålla mig borta från den nya schyssta ”Fighter Series”.

One thought on “Kasta, äta, shoppa och tävla… Repetera!

  1. Ping: ”Hejsan, jag är en snopp.” / Laktosintolerant | HAMWID's #WinnerLifeStyle

Kommentera

