När saker helt plötsligt blir roligt…

203-06-10: Han ger sig inte. Försöker få mig att inse. Fokus på glädje. Träna smart. Vila. Ät gott. Lev. Plötsligt händer det. Längtar tillbaka. Varje gång. I lördags hängde jag mammsen. Vi shoppade, lunchade och bara hängde. Hur soft som helst. Morsan är cool. Eller njae. Men hon är inte så pjåkig alls. Ny tid. Ny strid.

Submission submission submission

PWO - fullt ös, medvetslös (att bli strypt till sömn är inget ovanligt)

VIlket annat tänk. Visste inte ens att det fanns så många olika ingångar på Armbar och/eller Kimura från samma position. Sen blev det sparring också.

Sommarträningen har börjat på Team Leites Stockholm. Kom ned och prova om ni vill. Vi tränar varje måndag, onsdag och fredag kl 18-19.30.

Titta bara vad Mathias Forsberg skriver om när han fick blått bälte för första gången på 25 år.

Shades is the new halsduk

Nu är det sommar. Då får man ha solglasögon. Istället för sockor och halsduk som man använder på vintern. WINNING? YES!

HW glajor till BJJ HW glajor på Amida HW glajor i sommarskjorta HW glajor efter gymmet HW glajor

Förr köpte jag alltid märkessolglasögon. Men efter att tappa bort ca två par/sommar och satt mig på minst ett par så inser ni att det är fullständigt korkat. Nu köper jag aldrig solglasögon för mer än 400 kr.

SNEAKERS!

Blivit Sneakers för hela slanten den här våren. Dels på grund av en dålig rygg – men också en 30-årskris tror jag!

Nya sneakers - hard core Nya sneakers Nya sneakers framför grillen

Anledningen är ju egentligen struntsamma. Det är ju fantastiskt bekvämt – och mycket mer färg och form än mina vanliga skor.

Söder regerar

Ni vet ju hur jag tycker Söder är bäst? Så är det bara! Men jag blir frustrerad över byggnadsarbetet på Folkungagatan.

Dumma dumma SöderhängSödertips - Standup på Big Ben Södertips - Burgare på Missisippi Inn Södertips - Söndagar på Jimmy's SteakHouse

Nationaldagsfirande

Hur firade ni nationaldagen? Själv gick jag till gymmet, sedan shoppade jag lite linneskjortor och ett par nya sneakers. Men det var mer som hände. Parkhäng, kalsongkonsert och egna grillade Black Angusburgare.

Nationaldagsfirande - rockar i kallingar Nationaldagsfriande hångel mellan papperskorgarNationaldagsfirande - nya sneakers och grill   Nationaldagsfirande grillNationaldagsfirande grillar Nationaldagsfriande grillatNationaldagsfriande - grillat

Kontorsarbetet gör dig fet – jag ger mig inte!

En följetång. Såhär kan det se ut på kontoret.

Kontorsjobbet gör dig fet Kontorsjobbet gör dig fet 2 Kontorsjobbet gör dig fet 5Kontorsjobbet gör dig fet 3 Kontorsjobbet gör dig fet 6 Kontorsjobbet gör dig fet 7 

Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat…

Mat - sås

Fortsätter ösa på med bilder. Det är roligt med bilder!

Mat - lunch på jobbet Mat - lunch  Mat - buffe tallrik 1 Mat  buffe - tallrik 2 Mat - buffé tallrik 3 Svampsalt - gott! Mat - Amida

Kommentera

