MM Sports goes MALMOE

2013-06-04: MM Sports goes MALMOE… Det är den här grymma mannen (och hans säkert ännu grymmare kvinna) som skall driva MM Sports butik i Malmö. 

Besök butik, få rabatt

MM sports goes Malmoe 

Köp coola kläder, få grymma sockor/strumpor

MM Sport har laddat upp med sjukt mycket snygga kläder – kolla bara webshoppen! Och shoppar du kläderna i någon av butikerna så får du ett par grymma sockor (jag beställer några par varje gång jag gör en beställning – man vet ju inte om de a) tar slut eller b) inser hur sköna/bra det är och höjer priset)

Gratis strumpor vid klädköp  

Mer grymma erbjudanden

Mer grymma MM-erbjudanden

Känns som ett reklaminlägg. Men det är snarare så att jag vill dela med mig av infon jag får. Du kan också få alla erbjudanden om du like:ar dem på Facebook och/eller signar upp för ett nyhetsbrev.
Kommentera

