Back on Internet / kalorifri pasta och nudlar

2013-04-30: Tillbaka på internet efter lite mer än en veckas semester. Var med lillebror i Edinburgh – som ni säkert har koll på. Kan säga att det var totalt supergrymt. Kommer berätta lite mer om det i ett längre bloginlägg. Vad jag däremot kan säga är att jag höll mig i form tack vare det fantastiska gymmet på plats (givetvis glömde vi fota det…).

Träning den här veckan hitills

  • Måndag: BJJ och marklyft
  • Tisdag: Bänkpress, Chin-Ups (på morgonen)

FitoCrazy

FitoCrazy är en kul applikation. När jag loggade in via datorn i morse dök ett familjärt ansikte upp. Nämligen Kristian.

KristianFtioCrazy

 

Kristian och jag bor grannar. Nästan. Han är ungefär 1,5 gånger så stor som mig (har läst att han väger kring 90 kg och jag väger ju kring 60, så.., Tre gånger så stark och ler betydligt oftare. Tror vi är så gott som nästan lika gamla också. Dessutom har jag full koll på vem han är – medan han inte riktigt vet vem jag är. Känns som att jag är en stalker nu. Men jag är nog mest imponerad av vad han åstadkommit med sin fysik. Men trots att jag nästan internetstalkar honom – så svarar han alltid så snällt på mina Facebook och Instagramkommentarer. En perfekt representant för MM Sport, Body Science och alla andra sponsorer han har! Big up.

Low Carb Noodles / Fettuccini – nyheter hos MM Sport

Var förbi butiken i helgen och köpte de nya ‘kalorifria’ produkterna. Köpte pastavarianten. Gjorde en Bolognese. Supergott (som alltid när jag lagade mat)!

Alltså själva pastan smakade ju inget. Men istället tog den smak av min grymma tomatsås. Så det blev Win^2.

 

Kommentera

