Sexy burger…?

2013-04-11: Hoppades komma igång och köra BJJ igår igen. Trots ryggont. Först skulle jag inte träna. Sedan kunde jag inte hålla mig. Kletade på Tigerbalsam för ett helt hockeylag och knakade mig själv ned till gymmet. Exakt. Knak knak knak. Men först var jag och fotade TLS när de sprang i trappen.

Företagsläkare

  • Att äta frukost (Periodisk Fasta enligt ”Leangains”)
  • Att bryta fastan med mat (gårdagens lunch – spenat, broccoli och kyckling)

LeanGain is the shit!Lunch - kyckling spenat och broccoli 

Restaurang Pubologi

Sexy burgers

Veckans bröd

Veckans bröd - Kamprad riktigt mycket deg Veckans bröd - Markolio godare än finska pinnar Veckans bröd - Thåströmbröd fan fan va gott

Gymträning istället för BJJ igår

  • Bänkpress
  • Snedbänk
  • Viktade dips

Gymmet - påväg hem efter att ha bänkpressat Gymmet istället för BJJ - ledsen sur och bitter

One thought on “Sexy burger…?

  1. Ping: Burger Frenzy | HAMWID's #WinnerLifeStyle

Kommentera

