En oförglömlig resa / hemsk helg…

2013-02-25: Helgen var både fantastisk och hemsk på samma gång. Planet lyfte inte i tid, så istället för att landa 14:40 i fredags landade jag 20:40. Hemma 21:40 i lägenheten. Då hade jag inte ätit på hela dagen. Dessutom gick jag upp vid 04:25 och började jobba. På torsdagkvällen så shoppade jag lite billig ful-sprit och åt på hotellet som vanligt. Fredagen gick åt att resa och i lördags hälsade jag på hos Mike & Co i MM Sportsbutiken och söndagen lyckades jag ta en promenad.

Torsdagsmiddag  JDs honungslikör Resklädd JDs no7Böter om du missar att titta tilll väskan Resgodis 

MM Sportsbesök

Tiggare med MM-sportspåse Ny slips, gammal tröja

  • Köte en ZMA och en drös med Jacked Fuel. Flest Jordgubb/kiwi men någon Lemon/Lime också.
  • Beställt Cola-smaken idag via nätet.

Middag med familjen

I lördags kväll var jag hemma hos mamma och åt middag. Det bjöds på oxfilé – som jag lagade blomkålspuré till. Sedan påväg hem när jag fyllde på nödvändigheter på ICA hittade jag några magasin om Italien som de sålde ut. Köpte två i fredags och de sista två (de hade fyra) igår.

Italieninspiration en fredagskväll Mer Italieninspiration

Sonos och paket – for the win!

Efter besöket hos MM Sport gick jag in på Hi-Fiklubben och klämde lite på Sonosprylar. Slutade med att lillebror lyckades avråda mig från att spendera en månadsinkomst på mysiga prylar. Sen när jag var på ICA Matmäster igår så såg jag Sonos Play:5or i butiken. En matbutik med klass, helt enkelt.

Bambusits The one and only Sonos Paketuthämtning Innehållet i paketet

TIlläggas skall att jag tidigare under morgonen hade trasslat och meckat med kablarna jag fick till min senaste Sonospryl. Så nu kan jag faktiskt även koppla in Xboxet och spela Youtube m.m. via Sonosen som Surroundsystem. Lycka!

Hämtade ut de senaste två beställningarna från MM Sports också. Beställning 1 och beställning 2.

Måndag och tillbaka på Stockholmskontoret

PowerUp på kontoret Nya krakowslipsen

Har typ inte sovit inatt. Magont som vanligt. Det är ju något seriöst fel på min kropp. Men det är bara bita ihop. Snart släpper det nog. Invigde förresten nya slipsen jag köpte i Krakow. Grön vit och svart. Fin som sjutton! Ikväll skall det tränas BJJ är tanken. Om bara magen är med mig (vill ju inte skita på mattan).

Gymträning

Torsdag:

  • Bänkpress och Dips

Lördag:

  • Frivändningar och pullups

Lördagsgym

Kommentera

