Bloggtorka och återresa

2013-02-18: Länge sedan jag bloggade. Har inte haft tillgång till någon dator i Krakow förra veckan. Kan säga att det har begränsat mina arbetsmöjligheter rätt rejält. Men nu är vi back on track. Två nya datorer nedpackade i väskan. En till mig. Och en till min medarbetare Alicja. Visserligen kommer jag inte lägga all tid på att blogga nu. Men kanske att jag kan göra det på kvällarna från hotellet. Skall försöka ladda upp lite bilder från förra helgen, denna och Krakow. Men det är inte så mycket att se. Mest hotellmat och cafébilder.

Matlagning

Innan jag for till Krakow i måndags så lagade jag massor av mat i helgen. Lite av terapi för mig. Började med en s k ”dietpizza” med Tortilliabotten.

1 Tortilliapizza 2 Tortilliapizza tomatsåsen 3 Tortillapizza in pgrogress 4 Tortilliapizza påväg in i ugnen 5 Tortillapizza med lågfettfetaost champinjoner och en med svamp 6 Tortilliapizza med egen pizzasallad

Sedan gjorde jag min egen hommus. Tricket är att skala varje kikärta en och en.

1 Hummos - koka kikärtorna enligt förpackningen, skala dem sedan... 2 Hummos - skala skala 3 Hummos - skala skala skala 4 Hummos - jag valde att mosa dem med gaffel 5 Hummos - kryddning + pressad citron 6 Hummos salt och tahini 7 Hummos - riven vitlök

BJJ – fre lör och sön

Tränade på Leites i fredags. Lyckades med ett halvt pass på Panda i lördags och sparrades en timme med Joel igår (söndag).

Beställt nya grejer från MM Sports – som kom idag enligt SMS

Jacked Ursobol
Jacked Testopump
MM Skull Ruff tee; Lycra
Body Science Diet Fuel; Blåbär

Hotellets gym i Krakow

Besökt gymmet på mitt hotell i Krakow tre gånger. Måndag (knäböj och pullups), onsdag (marklyft och chinups) och torsdag (bänkpress och dips).

Måste ta lite bilder när jag är där nästa gång. Helt fantastiskt gammal utrustning.

One thought on “Bloggtorka och återresa

  1. Ping: En oförglömlig resa / hemsk helg… | HAMWID's #WinnerLifeStyle

Kommentera

