Sparring, gym, Amida och RPT

2013-01-23: Kortbloggar. Känner mig sliten. Blev två träningspass igår. Med tanke på ”klubbändringen” så bjuder jag på ett Bruce Lee-citat.

Bruce Lee om lärare

Avskedsfika på jobbet

Ytterligare en tjockisingång. Avskedsfika.

Fikapauserna på kontoret gör dig fet

Styketräning RPT LeanGainsinspirerat

Måste sätta mig ned och fundera lite på träningsspliten dock.

Gårdagens pass:

  • Knäböj
  • Bänkpress

Sparring @ Panda

  • Tre rundor med boxarn 10-20 min/rull
  • 3st 1-minutare

Löpsedlar och reklam imorse

Skatt på kött (gårdagens nyheter i och för sig) och Patrik Sjöberg som rullar 110 kg muskler. Säkert säger jag. Men jag skall inte vara kritisk innan jag träffar honom. Men kanske borde han ställa upp i nästa Rep-Power-event?

Patrik Sjöbergs nya bok Köttskatt

Middag med CLOT

Utanför Amida väntandes på CLOT

Åh, vi gick till Amida Kolgrill igår. Jag och Claes. Alltid så härligt att sitta ned och prata med honom. Han är lugn, sympatisk, omtänksam och riktigt duktig på att lyssna/prata. Han går tydligen en massagekurs den här veckan och nästa vecka är han säkert klar med sin PT-utbildning. Kommer bli så grymt. Signa upp honom ni: clottraining.wordpress.com Givetvis åt jag en Grönsakskebab med extra grönsaker. Snart borde väl mitt namn hamna där uppe på menyn alltså.

Grönsakskebab

#WinnerLifeStyle

Kommentera

