Vår torsdagsOldSchoolDojo

Petter och jag; alla lika, alla olika.

2013-01-16: Jag följer Petter på Instagram. Petter är ju också en söderbo. Vi verkar ha ungefär samma favoritställen. Men ändå lever vi så olika liv.

Petter på Instagram

En oändlig loop av sport och mat:

  • Amida Kolgrill (mitt favoritsälle)
  • Petters barn verkar träna BJJ
  • Lisas Café passerar jag så gott som dagligen – dessutom tränar jag BJJ med Nicklas (sonen till Lisa) ibland

Petter äter Amida igen Petter äter Amida

Petter på Lisas Café (med Nicklas som gästar Panda ibland) Petters kids tränar BJJ

 

Exepelvis skall jag till Amida efter BJJn på torsdag (imorgon).

 

Kommentera

