Rumble of the Kings i Linköping

Fredag kl 12.30 drog jag från kontoret och lördag kl 08.45 kom jag till Stockholm. Däremellan hann jag åka buss i sex timmar, äta thaimat, kolla in den snyggaste montern på galan (MM Sports såklart), se massor av Muay Thai-fighter, två MMA matcher och inse att jag tycker boxning är tråkigt att titta på. Dessutom fick jag hälsa på hos Ronny och Matilda (tack för gästfriheten och sängplatsen).

Rumble Of the Kings – ur min lins

Samlat lite bilder från galan och resan.

Kommentera

