Post-Weekend-inlägg / Nytt träningsupplägg

Inlägget är skrivet 2012-10-29. Man kan inte annat än att tycka att mitt nya tränignsupplägg är episkt. Troligtvis alldeles för mycket träning – men betydligt mindre än jag tränar nu.

Efter lägret fick jag ny energi – BJJ idag

Skippade således morgonträningen imorse för att orka gå på BJJn senare idag. Men nu sitter jag på kontoret och är seg i bollen som f*n. Känner mig lite småkrasslig. Men det kan vara visdomstanden som spökar (den växer upp, och sjunker tillbaka) – och när den växer upp brukar det egentligen var tandköttet som täcker den som blir inflamerat. Detta brukar ge mig lite ”feberkänslor”.

Däremot har jag bestämt mig för att fokusera BJJn till teknikträning/drillar ett tag – och eventuellt hoppa över sparringen – för att kunna åka hem lite tidigare. Det är faktiskt de sena kvällarna som är värst för mig.

Färgglada lunchrester / och Dumle med pepparkakssmak

Det blev rester till lunch. Laxen och Rödbestpurén från förra veckan – samt lite (fryst) hackad spenat och stekta champinjoner.

Färglatt som tusan! Och jag har inte smakat Dumle:n.

LEVERANS!

Har fått SMS om att ett paket finns att hämta ut på mitt vanliga postombud. Hoppas jag hinner dit innan dom stänger idag.

Sambons födelsedag / Soff-lateri

Igår latade vi oss, vi till och med tog lateriet så långt att vi köpte hämtmat och åt med fuskbestick!

2 thoughts on “Post-Weekend-inlägg / Nytt träningsupplägg

Kommentera

