MM Sports nya butik i Stockholm / PT-pass

I förrgår var jag tillbaka i pandagymmet i vanlig ordning. Kändes bra. Igår var jag på gymmet och sedan på bio med sambon och snart jag skall jag iväg till Panda för att träna jiu-jitsu i två timmar! Tvättid efter det – men skall försöka hinna till MM Sports nya butik i Stockholm på Sveavägen.

MM Sports öppnar butik (haft smygpremiär) i Stockholm

Självfallet är jag osynkad med övriga världen – och missar invigningen när jag är i Västerås (och helgen efter, när jag är i Stockholm är ju alla på Rep-Power i just Västerås – men jag är inte bitter…). Men se till att ni går!

Läs mer om detta:

Adress, öppettider m.m.

Sveavägen 98
113 50 Stockholm

Måndag-Fredag 10.00-19.00
Lördag 11.00-15.00
Söndag stängt

Stockholm@mmsports.se

PT-p#XX

Datum/Dag: 2012-09-20
Pass#: ?
Fokus: Bibehållen styrka / brottningssimulering

  • Marklyft 5 x 2
  • Pullups +10 kg

Datum/Dag: 2012-09-20
Pass#: ?
Fokus: Explosivitet

  • Marklyft 5 x 2
  • Pullups +10 kg

Datum/Dag: 2012-09-21
Pass#: ?
Fokus: Bibehållen styrka / pump

  • Knäböj 3 x 4
  • Bänkpress 3 x 5

Finisher: Dubbeltabata (10 m, varannan övning, tot 16 rundor):

  • Löpning
  • BearCrawl

Finisher:

  • 20st Reverse Burpee (sätter dig ner och rullar över med ben bakåt till de rör golvet över huvudet, tillbaka upp till stående; försök att i dessa moment använda händer så lite som möjligt; därefter till handstående mot vägg, repetera)
Kommentera

