If you don’t eat you can not ‘skit’

Idag är det resdag. Budapest med jobbet.

Morgonträning innan resa

Ett så kallat självförtroendepass. Innebär i korthet att jag lyfter tungt men inte så tungt att jag failar. Så ganska nära 1RM men inte riktigt!

 

  • Frivändning
  • Marklyft
  • Bänkpress
  • Viktade pullups
  • Viktade dips
  • Mage
  • Bicepcurl
  • Enhands pushdowns för triceps

 

Resan

 

  • Försenat flyg med 2h
  • 2 personer från företaget som var så fulla att de inte blev ombordsläppta på flyget
  • En dam som blev behandlad av en läkare som var med på planet och låg med syrgas – hon blev dessutom hämtad av ambulans

 

I matväg har det blivit

Grötfrukost! Till lunch en ceasarsallad och till middag buffé. Styckade i mig tonvis av ugnsrostade grönsaker, sallad och melon till efterrätt. Lite korv, keso, tofu och massor av kycklingfilé som proteinkälla.

Borde ligga +/-0 idag!

Hemska drömmar

Inatt drömde jag om chokladbollar och ugnsrostade grönsaker. Likaså på flyget. Jag har nog ett osunt förhållande till mat. Hur löser man det?

Morgonträning imorgonbitti

Gymmet öppnar 06:30. Då har jag tänkt att vara där. 1h träning och sedan dusch, frukost & förberedelse inför arbetsdagen som ligger framför mig.

20120914-222219.jpg

Kommentera

