Mitt liv är B…

Beroenden, basgarderob och BJJ. Kaloriöverskott igår, glömde hälla i dinkgelflingorna/-grynen (-81 kcal alltså) igårkväll till gröten imorse. Snorig och lite huvudvärk. Men(!)…

Mitt liv är BÄST – saker på ‘B’

  1. Bondegatan på Söder är nog bästa stället man kan bo på (just nu)
  2. Balkongen i vår nyköpta bostadsrätt kommer bli mitt tempel
  3. Budapest (konferens med jobbet) / denna gången på spahotell med gym
  4. BJJ-SM närmar sig med stormsteg / Skräckblandad förtjusning – men det skall bli fantastiskt att få gå upp på den där mattan som jag längtat efter så länge
  5. Bankirskjortan åkte på imorse, likaså mina sweet
  6. Brougues togs fram ur skomöbeln, de var blanka och fina och satt bättre och skönare än jag mindes
  7. Breitlingen sitter som en smäck på armen – som vanligt
  8. BabyBaksLen (rakade mig imorse)
  9. Bokad och betald resa till Edinburgh att se fram emot

Kommentera

