Tvätt, träning, tvätt…

Skrivit ihop en episk packlista. Skulle egentligen packat ikväll. Men hade massor av annat att göra.

Beslutsångest

Gjorde ju en rejäl gryta i söndags. Nu har jag två portioner kvar. Imorgon skall jag äta middag med Mohammed och Claes. Och på fredag så åker vi till Budapst. Vill äta upp grytan. Men vill gärna ha gröt till lunch. Vilket ger mig rejäl beslutsångest. Har ätit gröt till frukost och lunch sedan måndag förra veckan (under vardagarna). Gott och enkelt. Liksom  längtar till lunch när jag får äta gröt igen.

Tvätt-Jiu-Jitsu-Tvätt

Skyndade hem från jobbet. Stoppade in tvätten (glömde massa grejer). Hämtade sambons väska på vinden. Slängde mig ut genom dörren och iväg till träning. Väl hemma igen lagade jag middag och tvättade en runda till.

Dagens träningspass 1h45 min:

  • Teknikträning – svep och mount.
  • Sparring 7 rundor á 5 min (1 min vila mellan)
    • Jens x2
    • Emil
    • Wille
    • Nicklas
    • Boxarn
    • Kevin

Finisher 4 rundor 10 reps:

  • Burpees
  • Situps
  • Pushups
  • Ryggresningar

Kalorirestriktionen fortsätter

  • Kcal: 1,739
  • P: 203  (+14)
  • 170 (-19)
  • 19 (-13)

Kommentera

