Ny beställning från MM Sports / Budapest / Såhär ser jag ut…

Japp. La en ny beställning från MM Sports igårkväll. Behövde fylla på saker som tagit slut – men också beställa lite extra att ta med till Budpest.

Konferensresan börjar närma sig

Den 14 september åker vi till Budapest med jobbet. Årliga konferensen där aktivitetsplanerna för nästkommande år skall fastställas utifrån den affärsplan som godkänns av styrelsen.

Vi skall förutom arbeta:

Bo på hotell:

Danubius Health Spa Resort Margitsziget

Äta luncherna på:

  • Platán restaurant

Äta middagar på:

  • Holdudvar Restaurant
  • Szekér Csárda
  • Bécsi utca (cooking course)
  • Dinner cruise Millenium II
  • Symbol restaurant

De planerade utflyktsmålen är:

  • Scéchenyi bath
  • Excursion to Etyek. Tasting of Pálinka, wine and gammon

Gymmet på hotellet ser bra ut!

Länk.

Beställning från MM Sports

Blev lite trassel med deras datasystem när jag gjorde min förra beställning. Dessutom hade de sänkt priset på en av grejerna jag köpte. Av denna anledning fick jag ett  presentkort på min nästa beställning. Det är så man behåller/får återvändande kunder!

Beställningen:

Givetvis blir leveransen fraktfri eftersom jag handlade för över 500 kr! Tack MM Sports!

NOTERA OCKSÅ ATT JAG FÅTT AVISERINGEN VIA E-POST INNAN JAG ENS HANN POSTA INLÄGGET!

Det här är jag, privat

One thought on “Ny beställning från MM Sports / Budapest / Såhär ser jag ut…

  1. Ping: Paket från MM Sports / PT-pass och en toalettskylt! | hamwid

Kommentera

