Insomnia och PT-pass / Kampanj på ny wellness serie!

Sambon kom hem inatt. Ville prata. Försökte hålla mig vaken men somnade i soffan. Hon väckte mig. Sen tillslut blev jag pigg. Då gick hon och la sig. Själv satt jag uppe hela natten till strax innan fem. Då gick jag till gymmet.

PTp#10-TF

Datum/Dag: 2012-08-23
Pass#: 10
Fokus: Explosivitet genom höften

  • Knäböj v 3: 3 x 3 med 6 maximala upphopp efter varje set
  • Enbensböj 3 x 6 (v 3 belastade)
  • Pullups v 3: towel med max deadlift hold 70 kg efter varje set

Finisher (tabata):

  • Löpband, 7,5 % lutning med högre hastighet än förra veckan

MM Sport har kampanj på sin nya Wellness serie

Kommentera

