Kokt kalvfärs / hänga med bror / jordgubbspaj?! / sprints

Seg i starten idag. Har suttit och gått igenom bilder och sånt från Rom. Hunnit med några sprints (20x korta, 1x lång) i backe och skall snart iväg till Pandan för terminspremiär!

Romantisk mat för 1

Eftersom sambon fortfarande är borta så får jag äta mina måltider själv. Dels

Frukosten med doft av jordgubbspaj

Diet Fuel med jordgubbssmak, jordgubbar och kruskakli. Luktade jordgubbspaj när jag hällde på det kokande vattnet och rörde om. Toppade med lite kanel och kardemumma.

Nu var det malda köttet kokt

Läste hos Robert Berg att man kunde koka färs för att få ned fetthalten i det. Var tvungen att testa med kalvfärsen jag köpte på nedsatt pris p g a kort datum.

Såhär gjorde jag i bilder:

Kommentera

