Epic Moments / Kycklingsallad och kvällsbesök

Alltid skall man vara ute i sista sekund. Men hellre ute i sista sekunden och faktiskt göra saker – än att missa dem helt. En hektisk dag. Fast mest beroende på mig själv. Lyckades skura av toaletten också – eftersom jag eventuellt skulle få besök på kvällen!

Tränade ”imorse”

Vaknade vid 12:15 och snörde på mig joggingprylarna direkt. Körde vanliga varvet med lite pullups bakom nacken, lite dips och armstegen vid Eriksdals utegym. Sedan hem, äta frukost och vidare för att träffa ”lillkusinen”.

Epic Moments

Fotografiska Museet hade en utställning för att fira 100-årsjubileumet av sommar-OS i Sverige. Den var helt klart sevärd. Synd för er som missar den!

Tittade lite i museets shop och hittade en bok som var döpt till precis vad innehållet var.

 

Övriga kulturtips

 

Lunch

Sedan lunchade jag och Sanna på Kladdkakan i gamla stan. Vi tog varsin kycklingsallad. Vår bordsgranne var inte helt nöjd med maten. Ty den kastade omkring matresterna överallt.

Besök

Fick besök ikväll också av Malin och Lillebror. Vi skulle grilla. Men det började hällregna precis innan de skulle dyka upp. Så vi fick ugnssteka köttbiten istället. Men kött och potatis och en stor laddning grönsaker är inte fy skam heller.

Bilder från Söder

Kan ju passa på och dela med mig av lite bilder från mitt älskade Söder också.

 

 

Kommentera

