PT-pass / Hammarbybacken / Min nemesis

Igår var det intervaller i Hammarbybacken på schemat. Och jag var så oerhört trött. Ville bara avlida. SMS:ade Sambon (som skulle sova borta) och försökte få henne att skriva att jag skulle vila. Hon svarade enligt bilden nedan. Nytt försök. SMS:ade PTn. Han svarade också enligt bild nedan. Vilken flopp!

Inget medlidande, ALLS

Testade en annan modell – äta middag först

Positivt: inte helt orkeslös, fick vila ett tag efter jobbet när jag lagade maten och ett tag efter maten för att smälta den. Att ta sig ur bomullsförpackningen och lägenheten för att FULLFÖLJA passet (trots hatet) bygger mental hårdhet.

Negativt: mätt när jag skulle springa (spykänslor på bear crawl), trött för att det blev sent iväg samt man blir rätt ‘mosig’ när man väl börjar lugna ned sig. Det var motigt att ta sig iväg.

PTp#22-R2

Datum/Dag: 2012-08-02
Pass#: 22
Fokus: Pump / (Ben/Axlar)

  • 1-2km löpning Löpning och rörlighet (uppvärmning)
  • Löpning (4x45s) Vilan är gående nedåt 4 varv med 3 min vila mellan varje varv
  • Löpning till toppen vila 2-5 min
  • Bearcrawl ned Armar först

Hammarby skiTbacke

La upp en Facebookstatus – men skrev fel. Skrev ”skitbacken” istället för ”skidbacken”. Gamle Freud som spökar kanske?

Bear Crawl

Har ni testat det?

Kommentera

