Ge aldrig upp / kläder och mat i bilder

Började morgonen med lätt gladgymträning. Körde massa olika ryggövningar. Tänkte visa dagens slips också.

Att inte ge upp!

Påväg till gymmet imorse såg jag en fin liten blomma – med typiska hundkissspår på husväggen. Tänk att den lyckats ta sig upp genom husväggen/asfalten och ändå ser väldigt glad ut.

Vad kan vi lära oss? Att inget är omöjligt – att man klarar allt! Igår klämde jag mig upp och ned för Hammarbybacken i 4 rundor 4×45 sekunder sprint/vila. Sedan var det Bear Crawl (gå på alla fyra). Sen blir det ett typiskt fightface-foto.

20120803-131300.jpg

Frukost

20120803-125014.jpg

BS Vanilla Ice Cream med carobpulver. Kolasmakande pannkisar. Kung!

Lunch

20120803-125320.jpg

Räkor, kräftstjärtar, avokado, keso och grönsaker. La till extra hackad spenat med massor av vitlök. Fick likadan lunch igår. Typ det enda som går att beställa från Green Bull.

No shoes, no shirt…

20120803-125653.jpg

Dagens slips

Har kört på snålvecka med sunkkläder. Tagit mina äldsta och mest slitna kläder. Fast jag har ändå varit OK dressad.

Snyggkläderna dyker upp i höst. Stay tuned.

20120803-125738.jpg

Kommentera

