Paketleverans / Hummer och finmat

Hann med massor igår. Exempelvis körde jag sprints i backe. Hämtade paket och träffade vänner. Vi tar det one-by-one.

Sprints!

Fick SMS igår om leverans från MM Sports. Hade tänkt att slöjogga och köra lite pullups. Men insåg mitt mål – var mitt fokus borde ligga. SPRINTS! Högintensivt och med intervaller. Det är så jag tävlar, det är så jag lägger på mig så mycket lean bodymass som möjligt och det sliter inte lika mycket på min kropp som ”långlöpning” gör.

Paket från MM Sports

Måste ju först bara tala om hur nöjd jag är med MM Sport och deras leveranstider. Gjorde min beställning i söndagskväll. I tisdagseftermiddag mailade jag Andreas hos MM Sports och frågade om min beställning (hade fått flera bekräftelsemail på min order – tänkte knaset berodde på att jag betalade med min online-bank istället för med mitt Visakort [som jag vanligtvis brukar göra]).

Fick svar att det låg X tusen order före min, men att de jobbade på att få iväg ordern under dagen. En kvart senare fick jag leveranskvittot på att ordern var skickad – och igår strax efter lunch fick jag SMS:et att jag kunde hämta ut mitt paket! Härligt! Har ju beställ massor av nya saker att testa. Bland annat Body Science Gakkic.

Saxat från hemsidan:

Fördelar med Body Science GAKKIC:

  • Kan öka kroppens motståndskraft mot utmattning.
  • Kan öka din prestationsförmåga och muskeluthållighet både inför träning och tävling.
  • Kan bidra till ökad styrka och muskelmassa i kombination med en hälsosam diet.
  • REVOLUTIONERANDE SMAK! Aldrig tidigare har en GAKKIC-produkt smakat så gott!

Dosering: Tag 1 servering (4 skopor) 45-60 minuter innan träning. Smak: Sour Lemon, Berry Vikt: 200 g

Dessutom är det viktigt för mig att det inte är dopingpreparat:

Doping-free (100% approved for competing athletes) GMP (Good Manufacturing Practice) HACCP (Hazard Analysis Critical Control Point)

Lyckades beställa dem på kampanj också 2 för 349:- (annars 1 för 299:-)! Klicka för månadens kampanj.

 

  

Nice hoodie, huh?!

Cajsa Warg

Försökt få tag i buljonger utan Maltodextrin, socker, jäst och smakförstärkare. Inte det lättaste. Gick ned till Cajsa Warg på söder och hittade lite sweet stuff.

Köpte även en Lantbuljong Chili & Citrongräs från Rene Voltaire (dyr som ”#¤%&/?%#) – men smaken verkade spännande – och någon veganvariant (tror jag är bäst med minst skräp i). Kan återkomma med vad den heter senare.

Ostron / Hummer

Efter finshoppingen fortsatte min resa i lyx mot Båten och hummer med vännerna. Men ToHell skulle prompt ha förrätt – den klassiska hummersoppan – så jag passade på att stoppa i mig två ostron. 200 kr för hummer och 2 ostron känns helt OK som vardagslyx. Inte sant?

 

Kommentera

