Varsågod / Kul att ni gillade min idé

HAMWID – allas inspirationskälla

I en e-post till Arla 2011-05-30 – i önskemål om sponsring av en ”mjölkkyl” till vår Dojo – skrev jag följande:

”—/…Sedan senhösten (november) 2010 har vi infört mjölkdrickande för våra ungdomar efter träningspassen. Och resultaten har ej uteblivit. [NN] har gått från 65 kg till 73 kg, [NNx] från 64 till 74 och [NNz] har precis börjat med sin mjölkdiet – i dagsläget vägandes 47 kg. Alla i riktigt bra form – vilket också styrks av deras tävlingsresultat…/—”

Ett år senare dyker Arla upp med följande kampanj

”Mjölk – naturens egen sportdryck”

Känner jag mig lurad, eller?!

Behöver jag berätta att vi inte fick någon sponsring?

Kommentera

