Dagens ätande / lunchmys

Vegetariskt, pulver och en favorit.

Frukost

Efter morgonens löp-, hopp- och intervallpass festade jag loss på en härlig prottepannkis. Prottepannkis signerad Body Science (BS) pärsonsplitt. Kanelkryddad! En av mina favoriter. Som typ en päronpaj (jämför äppelpaj).

Eftermiddagsmellis

Väl anländ till arbetet och jag satt igång kaffet blandade jag iordning eftermiddagens Body Science Casein/Diet Fuelblandning (20g each) med Acai (2-5g) som jag stoppade in i frysen (måste skaffa mig de där fräsiga glassformarna som folk använder).

  

Lunch

Lunchen repriserade jag från igår. Med en bonus. Fysplanen fram till RM/SM var precis färdig. Suveränt! Frivändningar, knäböj, bänkpress, chins och marklyft varvas med dubbeltabatas! Jag kommer vara i min livs bästa form när det väl smäller.

 

Men fasiken, jag spillde. Matmissbruk!

Kommentera

