Förslag på 30-årspresent

För dom som tycker jag är värd det allra finaste

  1. Hublot King Power Tourbillon Carbon, 48 mm
  2. Tudor Heritage Black Bay
  3. Rolex Explorer (den första modellen – inte den nya dykaren – gärna en något äldre)

1. Hublot King Power Tourbillon Carbon, 48 mm

2. Tudor Heritage Black Bay

3. Rolex Explorer

För dom som inte vill spendera lika mycket

  1. Resa till exempelvis:
    1. München
    2. Skottland
    3. Irland
    4. Sicilien
  2. MacBook Air (Jag gillar inte Apple av deras sätt att vilja kontrollera vad man gör – men jag vill ha en ändå – för den är så fantastiskt snygg)

För dom som vill spendera mindre än ovan

  1. Kosta Boda tallrik(ar) i serien Mine, blå

1. Kosta Boda Tallrik

För dom som vill ge mig en bok

  1. ”Training for Warriors”; Rooney, Martin
  2. Världens främsta elitförband”; Hugh McManners

För dom som vill bjuda mig på restaurang

  1. Karthago
  2. Lokes bar

One thought on “Förslag på 30-årspresent

  1. Ping: Tungt huvud, tung kropp, tung helg | HAMWID's #WinnerLifeStyle

Kommentera

