Igår var jag blue / idag är jag blå

Thursday blues

Igårkväll var en såndär kväll man helst vill undvika. Kände mig trött, klen, matt och fet. Allt dåligt samtidigt. Ville inte annat göra än att stycka i mig sött och fett – liggandes i sängen och somna av en socker-OD. Men jag tog tag i mig själv och grillade (se separat inlägg senare idag). Däremot drack jag nog alldeles för mycket kolsyrat vatten i kombination med Fanta Zero. Magen har varit på krigsstigen hela och dessutom i storlek av en luftballong. Inte ultimat för en god natts sömn. Men…

Ny dag

Idag är en ny dag. Började med att prestera riktigt bra på gymmet – redogör för detta senare. Nu är jag påväg till kontoret. Kommer åka tidigt idag, har ett läkarbesök att riva av (inget allvarligt, ren rutin).

20120727-071929.jpg

Kommentera

